Ερωτοαπαντήσεις για αγοραστές

Τι είναι το MYTERRA;

Το MYTERRA είναι ένα online κατάστημα παραδοσιακών μη ευπαθών προϊόντων αλλά και παραδοσιακών δημιουργιών με ειδίκευση στην απ’ ευθείας πώληση από τον παραγωγό στον τελικό καταναλωτή.

Για να επιλέξεις το MYTERRA;

Το MYTERRA σου εξασφαλίζει κορυφαία προϊόντα και αγαθά από πραγματικούς παραγωγούς. Κάνοντας μια διαδικτυακή βόλτα στο MYTERRA θα δεις πως θα σου γίνει συνήθεια και λατρεία.

Τι μπορώ να βρω στο MYTERRA;

Παραδοσιακά μη ευπαθή τρόφιμα όπως για παράδειγμα λάδι, μέλι, βότανα, κρασί, ρακί, ελιές, παξιμάδια, προϊόντα μεταποίησης καθώς και επεξεργασίας όπως σαπούνια λαδιού, μελιού, κρέμες, σαμπουάν. Παράλληλα, παρέχουμε χρηστικά φυσικά αντικείμενα όπως σφουγγάρια θαλάσσης, ξύλα ελιάς κ.α.

Πως μπορώ να αγοράσω κάτι;

Αρχικά πρέπει να επιλέξεις ένα προϊόν της αρεσκείας σου και να το τοποθετήσεις στο καλάθι των αγορών σου. Με το που ολοκληρώσεις την τοποθέτηση σου διαλέγεις είτε να εγγραφείς /σύνδεση στο MYTERRA, είτε απλά ως επισκέπτης δίνοντας email και τα στοιχεία σου.

Χρειάζεται λογαριασμός MYTERRA για τα ψώνια μου;

Δεν είναι απαραίτητο να έχεις λογαριασμό, αν και θα ήταν καλό να γίνεις μέλος μας για μαθαίνεις προσφορές και νέα μας.

Μπορώ να επιλέξω ταυτόχρονα πολλά διαφορετικά προϊόντα;

Φυσικά και γίνεται, με την μόνη διευκρίνιση πως αν τα αγαθά που θα επιλέξεις είναι από διαφορετικούς παραγωγούς, εννοείται πως και η αποστολή τους θα είναι ξεχωριστή, μιας και το MYTERRA δεν διαθέτει δικό του χώρο αποθήκευσης

Πως μπορώ να γίνω μέλος στο MYTERRA;

Η εγγραφή στο MYTERRA σε διευκολύνει μιας και μπορείς ευκολότερα να παρακολουθείς τις παραγγελίες σου και ταυτόχρονα να διατηρείς λίστα με τα παραδοσιακά προϊόντα που σ’ ενδιαφέρουν ενώ παράλληλα θα γνωρίζεις νέα και προσφορές που ισχύουν. Η διαδικασία που απαιτείται είναι απλή και γίνεται μέσω email σε ελάχιστο χρόνο

Τι μέτρα λαμβάνει το MYTERRA για την ασφάλεια των συναλλαγών και την διασφάλιση των προσωπικών δεδομένων;

Όλες οι συναλλαγές που λαμβάνουν χώρα με την χρήση paypal, πιστωτικών & χρεωστικών καρτών, ολοκληρώνονται μέσω ασφαλών διαδικασιών των τραπεζών που συνεργαζόμαστε. Το ίδιο το MYTERRA δεν παρακρατά στοιχεία καρτών.

Ποιοι τρόποι πληρωμής υπάρχουν;

Μπορείς να πληρώσεις είτε με paypal, είτε μέσω χρεωστικής πιστωτικής κάρτας είτε με αντικαταβολή.

Πως αποστέλλονται τα προϊόντα;

Λόγω του ότι το MYTERRA είναι πλατφόρμα ανάδειξης και προβολής παραδοσιακών προϊόντων διαφορετικών μοναδικών παράγωγων οι οποίοι βρίσκονται σε διαφορετικά μέρη και αποστέλλουν αυτοί σε σας απ’ ευθείας τα προϊόντα το MYTERRA συνεργάζεται με το ταχυδρομείο άλλα και με την ΕΛΤΑ courrier ώστε τα δέματα σας να αποστέλλονται παντού. Εάν και εφόσον η παραγγελία σας είναι μεγάλη και η αποστολή λόγω βάρους -κόστους δεν ενδείκνυται μέσω των παραπάνω μεταφορικών, μπορείτεe να έλθετε σε επικοινωνία μαζί μας για να σας βρούμε την πιο συμφέρουσα τοπική μεταφορική εταιρία που θα σας φέρει τα προϊόντα στο χαμηλότερο δυνατό κόστος με ασφάλεια.

Πόσο κοστίζει μια αποστολή;

Αν παραγγείλω από διαφορετικούς παραγωγούς θα πληρώσω επιπλέον μεταφορικά; Κάθε αποστολή από διαφορετικό παραγωγό λαμβάνεται σαν αυτόνομη και αυτομάτως θα χρεώνεσαι ξεχωριστά τα έξοδα αποστολής της εκάστοτε παραγγελίας.

Πότε θα παραλάβω την παραγγελία μου;

Η αποστολή κάθε αγαθού θα γίνεται την επόμενη της παραγγελίας, εκτός κι αν μεσολαβεί Σαββατοκύριακο, ώστε να σας δίνεται η δυνατότητα να την ακυρώσετε και ανάλογα τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε, θα έχετε το προϊόν σε 1-3 εργάσιμες ημέρες.

Γίνεται να ζητήσω συγκεκριμένη ώρα παράδοσης του δέματος;

Μπορείς να έρθεις σε απ’ ευθείας επικοινωνία είτε με τα ΕΛΤΑ courrier είτε με την τοπική μεταφορική ώστε να μάθεις και να ζητήσεις συγκεκριμένη ώρα παράδοσης.

Τι ισχύει για την περίπτωση που θέλω να ακυρώσω μια παραγγελία;

Κάθε παραγγελία θα εκτελείται την επομένη της αγοράς, εξαιρείται το Σαββατοκύριακο, για να έχεις την δυνατότητα ακύρωσης της. Όταν εκτελεστεί μια παραγγελία δεν γίνεται δεκτή καμία επιστροφή, παρά μόνο αν το προϊόν που επέλεξες δεν είναι αυτό που σου έχει αποσταλεί.